ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΣαλόνιΚαλύμματαΤαπετσαρίεςΚουκούλες
Ταπετσαρίες αυτοκινήτων
Το σαλόνι του αυτοκινήτου, είναι για τους περισσότερους σαν το σαλόνι του σπιτιού μας…
Αναλόγως το προσωπικό γούστο του κάθε πελάτη, αφαιρούνται όλες οι ταπετσαρίες – είτε είναι παλιές και ταλαιπωρημένες, είτε καινούριες. Αυτό συμβαίνει όταν για παράδειγμα θέλουμε μία αλλαγή από ύφασμα σε γνήσιο δέρμα.
Υπάρχουν πάρα πολλές επιλογές σε Δέρματα από επιλεγμένους οίκους της Ιταλίας και της Αγγλίας, Υφάσματα από Ευρώπη και Δερματίνες από Ευρώπη και Αμερική. Οι Αμερικανικές δερματίνες προορίζονται κυρίως για χρήση σε ανοιχτούς χώρους, για παράδειγμα σε σκάφη, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι η αμερικανική δερματίνη δεν μπορεί να μπει στο εσωτερικό ενός σαλονιού.
Συνδυάζοντας πάντα τις δικές σας επιλογές μαζί με την πείρα μας, βγάζουμε το πιο όμορφο αποτέλεσμα.
Η ποιότητα των υλικών… αδιαμφισβήτητη!
Καλύμματα αυτοκινήτων
Καλύμματα αυτοκινήτων
Τον τελευταίο καιρό ο κόσμος επιλέγει την λύση του καλύμματος. Χωρίς να δαπανήσει μεγάλα ποσά μπορεί να ανανεώσει όλο το εσωτερικό του αυτοκινήτου.
Το κάλυμμα είναι μία έξυπνη λύση, αν όμως γίνει από έμπειρους τεχνίτες. Σε εμάς δεν βρείτε «προκάτ» καλύμματα. Κάθε αυτοκίνητο επιμελείται ξεχωριστά, χωρίς να γίνονται “universal” κατασκευές. Χρησιμοποιούμε ακριβώς το πατρόν των καθισμάτων, με αποτέλεσμα την φοβερή εφαρμογή και εμφάνιση.
Υπάρχουν πολλές επιλογές σε υφάσματα και δερματίνες απαράμιλλης ποιότητας σε όλους τους δυνατούς συνδυασμούς. Έτσι έχουμε ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα πολύ οικονομικά. Φυσικά, δεν πρόκειται για ένα κάλυμμα των δύο ετών. Μιλάμε για αντοχές της τάξεως των 8-10 ετών!
Αυτό είναι και το πιο σημαντικό και πρωταρχικό μέλημα στην φιλοσοφία μας.
Οικονομία και Αντοχή!
Πλαϊνές ταπετσαρίες αυτοκινήτων
Πλαϊνές ταπετσαρίες αυτοκινήτων
Συμπληρώνοντας συνδυαστικά το σαλόνι, θα πρέπει να επενδύσουμε και τις πόρτες.
Συνήθως ένα κομμάτι υφάσματος ή δέρματος χρειάζεται αντικατάσταση, είτε για λόγους ομοιομορφίας με το υπόλοιπο σαλόνι του αυτοκινήτου, είτε λόγω φθοράς και παλαιότητας (φούσκωμα).
Αυτό συμβαίνει γιατί το υλικό που μπαίνει σαν επένδυση στα πλαϊνά, είναι συνήθως αφρολεξαρισμένο. Με την πάροδο των ετών, το υλικό λιώνει και έχει σαν αποτέλεσμα να ξεκολλάνε τα πλαϊνά.
Παρόμοια κατάσταση συμβαίνει και στην ταπετσαρία του ουρανού, που θα αναπτύξουμε παρακάτω.
Ταπετσαρίες ουρανού αυτοκινήτου
Ταπετσαρίες ουρανού αυτοκινήτου
Υψηλές θερμοκρασίες το καλοκαίρι, περιοχές με πολύ υγρασία, σκουρόχρωμα αυτοκίνητα, βιολογικοί καθαρισμοί, είναι μερικοί από τους λόγους που ο «ουρανός» μας «κρεμάει»… Παλαιότερα, είχαν μεγαλύτερη διάρκεια. Τώρα τα υλικά κατασκευής είναι τέτοια που έχουν αντοχή το πολύ 6-7 χρόνια, δίνοντάς τους την έννοια του ανταλλακτικού.
Πολλές φορές, οι σύγχρονοι ρυθμοί της καθημερινότητας κάνουν τους πελάτες μας να ζητούν αυθημερόν την συγκεκριμένη εργασία. Καλό όμως θα ήταν να παραμένει ένα βράδυ στον «πάγκο» ο ουρανός, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες.
Εμείς προτείνουμε το ξεμοντάρισμά του (20′) την μία μέρα και την επανατοποθέτησή του την επομένη (30′).
Τιμόνι & λεβιές αυτοκινήτου
Τιμόνι & λεβιές αυτοκινήτου
Το τιμόνι είναι η πιο δύσκολη δουλειά στο εσωτερικό του αυτοκινήτου αλλά και η πρώτη εντύπωση. Επίσης, είναι η πρώτη επαφή του σώματός μας, μετά το κάθισμα.
Το τιμόνι βγαίνει και ξαναμπαίνει από εμάς χωρίς επιπλέον χρέωση. Συνήθως, θέλει 2 ημέρες αλλά οριακά μπορεί να γίνει αυθημερόν !
Είναι μια δουλειά υψηλών απαιτήσεων.
Δέρμα, Δερματίνη, Διάτρητο δέρμα ή Alcantara σε όμορφους συνδυασμούς και διχρωμίες, διακοσμητικό δαχτυλίδι στο κέντρο του τιμονιού καθώς και το χρωματικό «παιχνίδισμα» της κλωστής που ράβεται.
Όλα αυτά, δίνουν την δυνατότητα να βγει ένα όμορφο συνδυαστικά αποτέλεσμα με το εσωτερικό τους. Φυσικά, η δουλειά και το αποτέλεσμα είναι απολύτως εργοστασιακό! Δεν επενδύεται μόνο η «στεφάνη», αλλά και οι ακτίνες, δίνοντας την αίσθηση ότι μόλις βγήκε από την αντιπροσωπεία.
Πάτωμα & πατάκια αυτοκινήτου
Πάτωμα & πατάκια αυτοκινήτου
Ένα άλλο κομμάτι του εσωτερικού του αυτοκινήτου μας, είναι το πάτωμα.
Είναι το σημείο που συνήθως αργεί να επέλθει η φθορά. Η αλλαγή στο πάτωμα ενός αυτοκινήτου γίνεται συνήθως σε πιο παλιά αυτοκίνητα ή σε επαγγελματικά αυτοκίνητα που έχουν υπερβολική χρήση, π.χ. ταξί, φορτηγάκια κλπ.
Όλα τα αυτοκίνητα έχουν κάτω από την μοκέτα ένα μονωτικό υλικό. Στα παλαιότερα έμπαινε ο λεγόμενος «κετσές» που χρησιμοποιείται ακόμη και σήμερα σαν πιο οικονομική λύση.
Σήμερα υπάρχουν πολύ πιο σύγχρονα υλικά με καλύτερη ηχο-θερμομόνωση, όπως για παράδειγμα το Armaflex. Ένα θετικό σε αυτό το υλικό είναι πως σε περίπτωση εισροής νερού στο αυτοκίνητο, δεν «ποτίζει», δεν σαπίζει και δεν μυρίζει.